Registruj se
Prijavi se

TURISTIČKE AGENCIJE LUI TRAVEL

Preduzeće LUI TRAVEL d.o.o. je osnovano 1993. godine. Sedište firme je u Beogradu u ul. Stevana Filipovića br.
115a. Kao osnovnu delatnost ima prevoz putnika u drumskom saobraćaju. Vlasnik i osnivač preduzeća je gospodin
Miodrag Stojiljković. U okviru preduzeća, od 08.03.2002., posluje i turistička agencija LUI TRAVEL koja poseduje
licencu OTP 38/2016 Ministarstva trgovine, turizma i usluga za organizovanje putovanja u zemlji i inostranstvu.
Turistička agencija je godinama unazad članica YUTA-e i uspešno se bavi organizacijom:

- Letnjih i zimskih turističkih aranžmana;
- Đačkih ekskurzija, kako u zemlji tako i u inostranstvu;
- Jednodnevih i višednevnih izleta, vikend putovanja;
- Kongresa u zemlji i inostranstvu.

Preduzeće Lui travel d.o.o. raspolaže sa 19 autobusa visoke turističke klase koje koristi za sopstvene potrebe, a na
svakodnevno saobraća na redovnim dnevnim i noćnim linijama gradskog prevoza grada Beograda. Osnovni cilj našeg
poslovanja je Vaše zadovoljstvo.

Osposobljeni smo da odgovorimo na svaki zahtev bilo da je u pitanju pojedinačno ili grupno putovanje. Najpovoljnije
cene omogućile su nam i stavljanje lojalne klijentele koja se iz godine u godinu uvećava. Najbolja potvrda svega
navedenog ste upravo Vi, dugogodišnji korisnici naših usluga. Naša želja je da se i Vi, koji do sada niste imali priliku
da putujete sa nama, uverite u kvalitet naše usluge:

- Prevoz turističkim autobusima koji su u našem vlasništvu;
- Odgovorni pratioci grupa i predstavnici u turističkim mestima;
- Smeštaj, biran u skladu sa zahtevima naših klijenta;
- Povoljni uslovi plaćanja.

Našu prodajnu mrežu danas čini 6 poslovnica, od kojih se 3 nalazi u Beogradu, 1 u Novom Sadu, 1 u Kruševcu i 1 u
Nišu. Pored navedenih, naše aranžmane prodaje i veliki broj subagenata kako u Srbiji tako i u zemljama u regionu.
Turistička agencija Lui Travel 1 - TURISTIČKE AGENCIJE LUI TRAVEL - 2
Turistička agencija Lui Travel 1 - TURISTIČKE AGENCIJE LUI TRAVEL - 3
Turistička agencija Lui Travel 1 - TURISTIČKE AGENCIJE LUI TRAVEL - 4
Turistička agencija Lui Travel 1 - TURISTIČKE AGENCIJE LUI TRAVEL - 5

AUTOBUSKI PREVOZNIK LUI TRAVEL

Agencija Lui Travel poseduje 25 gradskih i 15 turističkih autobusa visoke klase. Kao što možda već znate, turistički
autobusi voznog parka Lui Travel se mogu iznajmiti, a trenutno u ponudi imamo 4 nova autobusa. Hdh Setra 59+2 mesta
za sedenje. Hdh Setra 59+2 mesta za sedenje. Volvo Mega Liner 91+3 mesta za sedenje. Volvo Mega Liner 91+3 mesta
za sedenje. Najnoviji autobus u ponudi je: Doubldecker Setra 431 DT 80+2 mesta za sedenje.

osnovu zahteva pravnih i fizičkih lica vrši i iznajmljivanje istih. Istovremeno, naših 30 gradskih autobusa svakodnevno
saobraća na redovnim dnevnim i noćnim linijama gradskog prevoza grada Beograda.
Turistička agencija Lui Travel 1 - AUTOBUSKI PREVOZNICI LUI TRAVEL - 2
Turistička agencija Lui Travel 1 - AUTOBUSKI PREVOZNICI LUI TRAVEL - 3
Turistička agencija Lui Travel 1 - AUTOBUSKI PREVOZNICI LUI TRAVEL - 4
Turistička agencija Lui Travel 1 - AUTOBUSKI PREVOZNICI LUI TRAVEL - 5

EKSKURZIJE LUI TRAVEL

Ekskurzija je oblik obrazovno – vaspitnog rada kojim se doprinosi ostvarivanju plana i programa i ciljeva osnovnog
obrazovanja i vaspitanja. Ekskurzija se ostvaruje van škole u trajanju od jednog do tri dana, u skladu sa uzrastom,
nastavnim planom i programom i programom za ekskurzije. Cilj je neposredno upoznavanje pojava i odnosa u
prirodnoj i društvenoj sredini, upoznavanje kulturnog, istorijskog i duhovnog nasleđa i privrednih dostignuća koja su u
vezi sa delatnošću škole. Ono po čemu se školski dani najviše pamte, jesu ekskurzije, a mi smo se potrudili da
našim đacima omogućimo da sa sobom ponesu samo pozitivne utiske.

Jednodnevne ekskurzije

- Gamzigrad – Zlotska pećina – Bor – Vrelo Mlave – Gornjak
- Manasija – Ravanica – Soko banja – Pokajnica
- Manasija – Resavska pećina – Ravanica – Niš – Niška banja
- Smederevo – Manasija – Ravanica – Kruševac – Ljubostinja – Kalenić – Kragujevac
- Lazarica – Ljubostinja – Vrnjačka banja – Žiča – Mataruška banja
- Bogovađa – Divčibare – Banja Vrujci – Strugaonik – Brankovina
- Manastir Rača – Tara- Mokra gora – Šarganska osmica – Sirogojno – Ovčarsko Kablarski manastiri
- Manastir Mileševa – Zlatibor – Prijepolje – Zlatar – rezervat prirodeUvac
- Arilje – Zlatibor – Mileševa – Zlatarsko jezero – Sirogojno – Užice
- Fruška gora – Novi Sad – Bečej – Subotica – Palić – Zobnatica
- Krušedol – Novo Hopovo – Sombor – Novi Sad – Petrovaradin
- Karađorđevo – Sremski Karlovci – Novi Sad – Bečej

NASTAVA U PRIRODI
Nastava u prirodi je oblik obrazovno – vaspitnog rada kojim se ostvaruju obavezni i izborni nastavni predmeti i van
nastavne aktivnosti iz nastavnog plana i programa. Cilj rekreativne nastave je uspostavljanje korelacije nastave sa
prirodnim uslovima i životom, korišćenje prirodnih uslova za poboljšanje zdravlja učenika, organizacija raznovrsnih
društvenih, sportskih, likovnih, radno – tehničkih i kulturnih aktivnosti.

NASTAVA U PRIRODI:
- Kopaonik
- Zlatar

EKSKURZIJE U INOSTRANSTVU
Za potrebe srednjih škola sa kojima smo sarađivali organizovali smo ekskurzije u inostranstvu. Među njima ima i
nekoliko potpuno novih, a već sa naše strane proverenih destinacija koje bi Vam toplo preporučili, poput Beča, Praga,
Grčke, Severne Italije...

INOSTRANE EKSKURZIJE:
- Prag – Drezden – Beč
- Lido Di Jesolo – Venecija – Padova – Verona – Piza – Montekatini – Firenca – San Marino- Rimini – Ravena
- Paralia – Meteori – Atina – Solun
- Meteori – Atina – Epidaurus – Mikena - Delfi
- Budimpešta – Bratislava – Beč
- Beč – Prag – Karlove Vari – Budimpešta
- Dvorci Bavarske
- Budimpešta – Minhen – Štutgart – Beč
- Ljoret de Mar – Barselona – Figureas – Kan – Monako – Nica

Uz ovaj program važe opšti uslovi putovanja agencije Lui Travel. Program je rađen na bazi minimum 45 učenika.
Agencija zadržava pravo promene cene ukoliko dođe do promene cene prevoza ili promene kursa.
Turistička agencija Lui Travel 1 - EKSKURZIJE LUI TRAVEL - 2
Komentari i Utisci Korisnika:
Simona Sindj Sindj
Ocena 15.06.22.
Može se reći da je ova ekskurzija bila blagi užas. Deca su za 10,600 hiljada dinara prezivela stres i napore dvodnevnog puta do Niša. Da mogu dala bih 0 zvezdica. Kao prvo, bus nije bezbedan, smrdi, prljav je i star. Bus je pravljen kad i piramide. Ima gume iz 2009. godine. Po pravilu, deca ne mogu da se voze na izlete u busu starijim od 5 godina. Sedišta su imala sloj debljine mog palca, masnih naslaga, štroke, žvaka i blata. Vidi se da od proizvodnje sapun i vodu nisu videla. Vođeno je 100 sedmaka i još nastavnici plus vodič i doktor. Nastavnici su morali da sede na stepenicama da bi deca imala gde da sednu. U početku sam se zgurala, a posle sam sedela drugarici u krilu kako bi nastavnik imao bar na 30 minuta gde da sedne. Autobus je dvospratan i još uvek nije imao dovoljno mesta za sve. Smrad, sparina i jezivo gušenje u prašini. Osećala sam se kao asmatičar jer sam se ugušila od smrada, prljavštine i ugljendioksida. Trebalo je da bude predviđen WC i klima u funkciji u busu. Nasuprot, klima je curela zbog kvarova i kondenzacije. Jadna deca su morala da nameštaju zavese i krpe kako im ne bi kapljalo nad glavom svake dve sekunde, tokom 12h voznje busom dnevno. Više smo proveli u busu nego na destinacijama. Nejasno mi je kako je ovakav autobus prosao kontrolu. Treba biti slep i nezdrave razumi pustiti decu voziti se u ovome. Ni stoku ni maline ne bih izvozila u ovom busu a kamoli decu od 13-14 godina. Na svaku destinaciju smo kasnili bar sat vremena. Zastava mog pradede iz 53 tera brže nego ovaj krš. Traktorom ili prikolicom bi brze stigli. Da smo peške isli, bolje bi prosli. Po planu je trebalo da najkasnije do 19 stignemo u hotel, kako bi imali vremena do večere i diskoteke. Stigli smo u 21:30. Sat i po smo kasnili na večeru. Hrana se već ohladila. Imali smo četvorokrevetne sobe uz jedan bračni krevet i pomoćnu sobu. Tuš kabina je plavela kupatilo. Hvala gospodu pa smo imali gde da operemo ruke. Dusek je bio debljine papirne maramice. Imala sam utisak da ću propasti kroz krevet. Tokom noći, nam je bilo obećano da će poslati novi autobus, ali ipak je vozač popravljao uz jednog mehaničara cele noći bus. Samo naš bus nije mogao da se popenje uzbrdo, već smo 8km ako ne i više, po kiši šetali do djavolje varoši kroz blato. Kao da sam kroz kravlju balegu gazila. Sutradan, posle svih destinacija, smo usred autoputa stali jer se bus ponovo pokvario. Nismo mogli da otvorimo vrata 45minuta. Tek posle 1h je stigla policija. Čekali smo da dođe nov autobus. Sva sparina se sa donjeg sprata, digla na gornji. Nije moglo da se diše. U stop-traci smo 2:30h čekali da dodje pomoć. Deca su vadila kofere jer niko drugi nije bio. Oko 20 smo krenuli u BG. Trebalo je da stignemo u 19h kući, ipak smo u 22:30 stigli. Vodič i doktorka su popušile bar dve pakle u busu. Deci je pored svega samo to trebalo. Ugrožavale su druge, pogotovo one kojima je bilo muka. Hvala gospodu pa se nismo i u drvo skucali, jer je vozač samo 2h spavao i ugrožavao druge. Ništa lepo ne mogu da kažem za ovu agenciju, sem da se SRAMOTE! Težak slučaj! Vrhunac je to sto smo više vremena proveli u busu nego na samom izletu. Jedino što sam naučila je da nikako ne idem sa ovom agencijom ponovo. Mogu bibliju da napišem koliko su neorganizovani i neprofesionalni u svom poslu. Rizikovali su i ugrozili druge, pogotovo decu i jadne nastavnike koji su morali da ih smiruju. Više nego ikad cenim sto sam jos uvek ziva posle ovog horora od ekskurzije. Sramota. Ogromna prevara. Neobezbedjen hotel. Nebezbedan autobus. Ne iskusni vodič, doktor i vozač. Izbegavajte ovu agenciju veoma loše poslovanje i nepoštuju dogovor. Jednom rečju, zgrožena sam!!!!
Lokacije
    Beograd Stevana Filipovića 115a +381 11 2621131
    Beograd Novi Beograd Jurija Gagarina 12a local br.7 +381 11 6300417 +381 11 6300418